fbpx

Easter Camp 2019 – den 2/4

Naše první ráno proběhlo bez problémů. Budíček v 8 hodin a pak hurá na snídani. Snídaně máme formou švédského stolu, kde si každý najde to své: ovoce, zeleninu, pečivo, mazanec, sýr, šunku, marmeládu a celou sekci “křupinek” s mlékem nebo jogurtem.
🍴

O trénincích vám toho tolik nepíšeme, přestože tvoří převážnou část dne. Je to proto, abychom vám neubírali na okamžiku překvapení při závěrečném vystoupení. Však uvidíte sami v neděli.
🥳

Za zmínku určitě stojí náš výlet na rozhlednu. Přiblížili jsme se k ní autobusem. Rozhledna je vysoká 40 metrů, každý vyšel tak vysoko, na kolik se cítil. Nabrali jsme síly a zpět jsme šli pěšky. Vzdálenost byla 5 km, ale podle plánu byla cesta po rovině a z kopce. Počasí bylo ideální.
🎒

Máme trochu pocit, že chodíme z jednoho jídla na druhé. Sotva dojíme jedno jídlo, pustíme se do programu a už jdeme opět do jídelny. K obědu jsme měli obalovaný sýr s bramborem, zeleninou a domácí tatarkou (rozpoznala jsem jogurt, zakysanou smetanu, nastrouhanou okurku a čerstvě nasekanou petrželku). K večeři jsme si dali kuřecí plátek s barevnými těstovinami, když jsou ty Velikonoce. V kuchyni nám připomínají, že si můžeme chodit přidávat.
🥗

Pokud vám děti nestíhají moc volat nebo psát, nemějte jim to prosím za zlé. Využíváme každé volné chvíle, dokonce i klid po jídle je plný aktivit, ač odpočinkových. Čas tu běží neúprosně rychle a o to více s tak nabitým programem.